Politica de Retur

Cand poti returna un produs achizitonat de la ROPAN SRL?

Daca achizitia a fost facuta de un client persoana fizica atunci produsul poate fi returnat in 14 zile calendaristice de la momentul livrarii. Daca doresti sa initiezi procesul de retur trebuie sa ne informezi cu privire la decizia ta de a te retrage din prezentul contract, printr-o cerere de retur transmisa la adresa de email office@ropan.ro

Daca achizitia a fost facuta de un client persoana juridica atunci produsul poate fi returnat in 7 zile calendaristice de la momentul livrarii doar daca acesta prezinta deficiente calitative sau a fost livrat gresit de catre furnizor. Daca doriesti sa initiezi procesul de retur trebuie sa ne informezi cu privire la intentia ta, printr-o cerere de retur transmisa la adresa de email office@ropan.ro

Dupa primirea acceptului pentru retur trebuie sa expediati produsele prin curier la adresa Str. Toamnei, nr. 16D, 200122, Craiova, Dolj, Romania fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile pentru clientii persoane fizice, sau maximum 7 zile pentru clientii persoane juridice, de la data livrarii produselor. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi, inainte de expirarea perioadei de retur. Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat. Pentru noi, este important ca tu si clientii tai sa fiti multumiti, de accea tratam cu seriozitate orice sesizare.

Care sunt conditiile de retur?

  • serviciul de retur este disponibil atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru clientii persoane juridice
  • podusele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare in care le-ai primit
  • din motive de protecție a sănătății clienților, produsele comercializate de noi nu pot fi returnate decat dacă nu au fost utilizate, desigilate sau testate
  • toate produsele care au fost expediate initial la nivel de bax nu pot fi returnate ulterior la nivel de set (fractie de bax)
  • doar titularul facturii fiscale poate initia cererea de retur
  • dupa aprobarea cererii de retur produsele pot fi expediate prin curier catre depozitul nostru din Str. Toamnei, nr. 16D, 200122, Craiova, Dolj, Romania                              

Pentru RETURUL produselor comandate gresit de clientii persoane juridice si acceptate ca retur de catre furnizor se aplica o taxa de 10% din valoarea acestora, reprezentand cheltuieli de REPLENISHMENT

Care este modalitatea de rambursare a sumei aferente returului?

Suma aferenta returului, care figureaza in factura fiscala de stornare, ii va fi rambursata clientului prin transfer in cont bancar sau prin rambursarea in contul de card, atunci cand clientul a platit prin card de debit sau card de credit.

Care este termenul de plata pentru suma aferenta returului?

Suma aferenta returului va fi platita de ROPAN SRL in termen de cel mult 30 zile de la momentul cand clientul a transmis cererea de retur a unui produs. Termenul se poate prelungi daca produsul care a fost returnat prin curier nu a ajuns in timp util in depozitul nostru.